Sosyal medyanın "bilişsel çarpıtma" larla dolu olduğunu düşünüyorum. Çoğunluğun fikrinde ve hareketlerinde ya aşırı genelleme ya da aşırı bireyselleştirme boy gösteriyor. Her yanlış durum senin başına gelmiyor sadece ya da herkes yaşadı diye senin de yaşayacağın anlamına gelmez. Herkesin geçmiş bi travması, insanlardan kaçma eğilimi, güvensizliği ...
Ama bizi insan yapan ; duygular, sevgi, merhamet , affetme , unutma , azim değil mi ?