zeynep

Sessiz kalmak en kuvvetli alkışlamadır, diye düşünmüş olabilir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı umutlar çılgınlıktan başka bir şey değildir, şöyle söyleyeyim, o tür umutlarım olmasaydı yaşamaktan çoktan vazgeçerdim
Asıl zor olan ,insanlarla birlikte yaşamak değil onları anlamak , dedi
...gereğinden fazla kelime kullaniyoruz demek istiyorsunuz yani, Gereği kadar duyguya sahip olmadığımızı söylüyorum, belkide yeteri kadar duyguya sahibiz ama onları ifade edecek kelimeleri kullanmıyoruz , sonuçta da duygularımızı yitiriyoruz.
Yanıt hep ona ihtiyaç duyulduğunda gelmez akla, çoğu kez de beklemek verilebilecek tek yanıttır.