Zar zor o aylık biraz biriktirdiğim parayla 30 35 euroyla 3 kitabını aldım Feyyaz Yiğit'in. Dizisi o dönem zor zamanlarımda çok iyi gelmişti, kitabını bitirmek bugüne nasipmiş.
Çok iyi geliyor kitapları ne yalan söyleyeyim. Bu adamı seviyorum.
Olduğu KadarFeyyaz Yiğit · Okuyan Us Yayınları · 2019877 okunma