Dünya ne kadar güzel devirler yaşamış. Üzerinde hiç insan olmadığı halde yıllarca, asırlarca yaşamış. Sonra, dünyanın kapısını ilk defa Hz. Adem açmış. Arkasından da birer birer biz gelmişiz. Sonra Hz. Adem’in gidişi gibi birer birer gitmişiz ve gidiyoruz. Ama dünyayı bozarak.