Olay örgüsünü anlamakta zorluk çektim. Beni içine almadı kitap. Büyük umutlarla almıştım ancak bana zor geldi okumak. Belki de kafam çok doluyken okumaya başlamışımdır. Ancak yine öyle gelirdi diye düşünüyorum çünkü bir olay var okuyorum sonra ne oluyor anlamıyorum. Geçişler çok hızlı.