Kitabı bi kaç saat içerisinde bitirdim ilk başta bırakıp bırakmamak konusunda kararsız kaldım çünkü dili çok basitti ama hiikayenin gerçek oluşu beni devam ettirmeye itti . Öyle bir hayat ki Gülşah ın kendisinden tutun ailesine sevdiği adama hatta sonrasında hayatına girenlere kadar herkes hatalı Şahin diye can çekişen Gülşah’ın bu halinin ilk hatta belki de tek sorumlusu ailesi siz hiç mi evladınızı sormadınız merak etmediniz siz hiç mi telaşlanmadınız korkmadınız Gülşah için aklım almıyor bitirdiğimden beri bunu düşünüyorum …
Gülşah bu kitabı Şahin için değil ailesi görsün diye yazmalıydı Şahin kim ki ? Binlerce Şahin var biri gelir biri gider ama aile öyle mi bir tane annemiz bir tane babamız var onlar gitti mi biter yerine kimse gelemez gelse unutturamaz ailesi umarım Gülşah kadar acı çekiyordur..