"Şehveti sebebiyle nefsine zulmeden aşığa yazıklar olsun ! O arzuların hazzı gider, yorgunluğu kalır.Faydası gelir geçer, zararları kalır.Şehveti söner, kötü hissi kalır.Mutlulugu zail olur, üzüntüsü kalır......"
"İsrail!
Ey masumların katili, zalimlerin şahı İsrail!
Yerle yeksân olasın İsrail!
Azabın en acısıyla, helakin en kötüsüyle yok olasın İsrail!
Yerin dibine batasın İsrail!
Mescid-i Aksâ'mızı kirletenlerin, orada kan dökenlerin soyları kurusun!
Yâ Rab! Bizi yalnız bırakma!