Miri Kelâm

"Bazen beklemek lazım,en güzeli için..." Şeker Portakalı
Reklam
Ne güzel bir cümle; “Kalbi iyi olanın yolu daima açıktır.”
"Herkesin putu kendine şirin, herkes başkasının putuna İbrahim."
“Her daim kendin ol. Sen, seni anlayana mucizesin.” Nazım Hikmet
Vedalar, temiz yüreklilerin içinde kanayan bir yaraydı. Peki ya VEDA'sızlık????