Bu ay sakın Kurân okumaması Oruç tutmaması hatta 11 ay kılmıyorsa namaz bile kılmaması gerekenler var. Çünkü 11 ay kahpelik edip, hak yiyip, bildiği bütün günahları işlemekten tereddüt bile etmeyip, şerefsizlikte numuszlukta haysiyetsizlikte ve sadakatsizlikte üstüne mahlukat tanınmasına izin vermeyip; bu ay günahlarının af edileceğini düşünmek âhmaklıktır, aşşağlıktır, merkepliktir.
ne Kendinizi ne Yerdekini ne de Göktekini kandırmaya çalışmayın.