"Hissizleştiğimi biliyorum.Her gün farklı şeyler yaşanıyor ama ben hiçbirine sevinemiyorum,üzülemiyorum,tepki veremiyorum. Hislere içimizdeki pervaneler deseydik,duvarlara çarpa çarpa parçalandı derdim aslında.."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Offff..dedi.
-Ne oldu? dedim
-Hiiiiiç,dedi.
-Herşeyi bırak gel benimle,dedim.
-Olur mu? dedi.
-Topu topu bi tabak fazla koyarız soframıza,dedim.
-Olmaz,dedi.
-Neden? dedim.
-Aynı tabaktan yeriz,dedi.
Bir daha sevdim..