Bir papatya kadar sade, bir kalp kadar yaralı,
Nabzım; sustukça çoğalan duyguların kitabı.
Özel baskı denk gelmez, nasip olur.
Siz değerli okurlarım için üçüncü yenilenmiş özel baskı. Sayılı adette kaldı okumak için geç değil Ahmet TaşNabzım
🌒 Geceye şiir bırakan bir adamım belki…
Ama gündüz kimim, kaç kişi tanıyor?
Beni sadece yazdıklarımdan tanıyan biri,
ne kadar tanımış olur?. Ben nasıl biriyim?
🫠 Ahmet Taş ☕️🎩
Ey gecemde oluşan karanlıkSen ki yıldızsız bir sükûtun yankısı,İçime çöken suskun bir yangınsın,Aydınlığa küsmüş gözlerimin hatırası…
“Işık geç mi kaldı, ben mi erken söndüm?”
Ahmet Taş
Silmemek için direnir, yüreğiyle savaşır,
Silince de ardına bakmaz, geriye hiç taşırmaz.
Emekle kurar bağını, umutla bekler,
Bir gün biterse, sessizce yok olur, gider.
Ahmet Taş 🤭😇