Zannediyorum ki kafamın içini açtıkları gün, kalbime de bakacaklar; kalbimin sırrını da okuyacaklar. Sonra bu imansız insanlar, "divane genç" diyecekler. Kafamı, kalbimi altüst edecekler. İçindeki sevgili dünya, içindeki azap ve gözyaşı dünyası, ateş ve aşk dünyası, silinecek. Sonra benden ne kalacak? İki zavallı kol ve bir güdük gövde... Belki arkamdaki Ateşten Gömlek'i de çıkaracaklar. O zaman etrafımdaki hakiki adem(gerçek yokluk) olacak.