Z♡

Z♡
Ben , bu dünya telaşında bir HİÇ'im ... Ya siz ?
Atanamayan örtmen :)
Sosyoloji(aöf)
Gaziantep
28 Aralık 1996
166 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
"Savaştığı çocukluğu ona çok kızıyordu. Çünkü o küçük kız; bilinmek , duyulmak istiyordu . Küçük kızın bas bas bağırdığı, acılarla haykırdığı tabloda işkence vardi ."
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Gerginlik , öfke, ağlama seansları artık hayatının uzak bir yerinden ona el sallıyordu. O da gülümseyerek karşılık vermeyi ihmal etmiyordu. "
Alıntı
Bir ikilemin içindeyim bu aralar. Bir yanım sağ çıkacağına umutlu bir yanım ise yok olacağına umutlu . Kimdi bu yok oluşun sebebi ? Neydi acının bedeli? Vazgecişlerden doğar demişlerdi acılar. Evet ! Yanılmamışlar Ben vazgeçince doğruldum . Ben vazgeçince özledim. Ben vazgeçince yok oldum . Ama bu yok oluş , bu vazgeçiş kendime değildi . Sadece ama sadece onaydı ...
Duygu ve Düşünce

Z♡

, bir kitap okudu
Puan vermedi·86 syf.·
2025 43. kitabı
Tuğba Saydam
9.2/10 · 348 okunma
Ayrılık kararı verilmiş dünden...
Alıntı

Ercan

@siyahbeyazzzz
·
Yol Bitti
Gözlerin dilinden önce söyledi.
Alıntı