Zeynep

Zeynep
@Zzeynep9
Hangi çağın gelişidir bilmem, gülüşün...
Günün paragrafından sözün özü :)
İnsan ;yaşadıkça neyin gerçek, neyin yanılgı, neyin değerli, neyin değersiz olduğunu daha net görüyor. Yaşadıklarının, edindiği deneyimlerin seni değiştirmesine izin verdiğin ;empati kurabildiğin zaman daha mutlu ve huzurlu oluyorsun. Yaşama bakışınızın kalıcı mutluluktaki payı, çok istediğiniz bir şeyi elde etmenin kısa süreli hazzından çok daha büyük. Kendini en mutsuz hissettiğim zamanlar, içinde bulunduğum koşullara tek bir yönden baktığım zamanlardı örneğin. Şimdi ise bazı şeylerin istediğim gibi gerçekleşmeyeceğini anladığımda o konudaki beklentilerimi değiştirmeyi öğrendim. Amaçların peşinde koşmak hayata renk veriyor ama amaca "bağımlı" olmamayı öğrendiğimizde de mutluluk sizi bir yerlerde yakalıyor..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başka havalar getir bana. İçinde biraz bahar olsun, Biraz sen, biraz cumartesi, Turgut Uyar ~
Charles Dickens’ın İki Şehrin Hikayesi şöyle başlar: Zamanların hem en iyisi hem de en kötüsüydü; bilgeliğin ve aptallığın çağıydı. Hem inanç hem de kuşku devriydi. Işığın da asrıydı karanlığın da. Hem umut baharıydı hem de umutsuzluk kışı. Her şeye sahiptik hiçbir şeyimiz yoktu.
Hiç bir kaplte kalamam içinde iyilik yoksa.. 🎶
Ben çiçekleri Renkleri Delileri severim, Bir de delilikleri. ~Özdemir Asaf~