İnsan ;yaşadıkça neyin gerçek, neyin yanılgı, neyin değerli, neyin değersiz olduğunu daha net görüyor. Yaşadıklarının, edindiği deneyimlerin seni değiştirmesine izin verdiğin ;empati kurabildiğin zaman daha mutlu ve huzurlu oluyorsun. Yaşama bakışınızın kalıcı mutluluktaki payı, çok istediğiniz bir şeyi elde etmenin kısa süreli hazzından çok daha büyük. Kendini en mutsuz hissettiğim zamanlar, içinde bulunduğum koşullara tek bir yönden baktığım zamanlardı örneğin. Şimdi ise bazı şeylerin istediğim gibi gerçekleşmeyeceğini anladığımda o konudaki beklentilerimi değiştirmeyi öğrendim. Amaçların peşinde koşmak hayata renk veriyor ama amaca "bağımlı" olmamayı öğrendiğimizde de mutluluk sizi bir yerlerde yakalıyor..