Sevgi

Sevgi
@Zzum
Hüzün ağır gelir yüreğe ama en güzel duayı ettirir.
Sen beni sevmezsen Yâr Rabb ben seni nasıl severim?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Benim bir hayalim var. Kardeşlerim (Müslümanlar) için Elma ağaçlarını dikeceğim. Bomba kokusu ile aldatmayan Elmaları... Ve günün birinde başardım diyeceğim inşallah.
Leyla'nın çölünden geçtim