Zekiye Dalmış

Zekiye Dalmış
@ZzzDdd
"...Gülün neden dikenleri var diye düşünüp kahrolacağımıza, dikenlerin içinde gül yetişiyor diye sevinmeliyiz."
Herkesin dağ sandığı birinin , kendine bir ova bile olmadığını öğrenmemiz, bazen çok can yakıcı oluyor bu yüzden...
Sayfa 12·Kitabı okudu
Reklam
Kuşkusuz hepimiz inciniyoruz, peki ama ne kadar incittiğimiz ne olacak?
Sayfa 12·Kitabı okudu
Başkalarının zaaflarını görüp saptarken , arada bir kendimizle yüzleşemiyorsak, hiç değilse başkasının uzattığı aynaları kırmamalıyız.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Şimdiyse dönüp geriye, upuzun yıllara bakıyorum da, aşklar vardı, dostlar vardı, gidilecekti... Söyleyeceklerim aklımın, yazacaklarım kalemimin ucundaydı. Hepsi... Hepsi kalbimin ve zamanın avuçlarından nasıl da kayıp gittiler...
Sayfa 10·Kitabı okudu
" Sevginiz ya da dostluğunuz zaman ve uzaklıkla sınırlı ise o yok demektir. "
Sayfa 8·Kitabı okudu
Reklam