Zekiye Dalmış

Zekiye Dalmış
@ZzzDdd
"...Gülün neden dikenleri var diye düşünüp kahrolacağımıza, dikenlerin içinde gül yetişiyor diye sevinmeliyiz."
"Neyi bekliyoruz Zezé?" "Gökyüzünden güzeller güzeli bir bulutun geçmesini."
Sayfa 67·Kitabı okudu
Reklam
Şimdi uyuyalım. Uyuyup her şeyi unutalım.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Sokaktan kimsenin geçtiği yoktu, geçen tek şey zamandı.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Biraz gecikebilir, ama bir gün mutlaka seni bulacaktır.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Reklam