Zeynep

Aşk hayattan alabileceğimiz en büyük intikamdı..
Reklam
Oysa apaçık görüyorum. Erkek olmak baştan aşağı bir acımasızlık meselesi.
"Aşk hiç bana göre bir şey değil” derdim hep, yanılmamışım.
Özlemek çok garip bir duygu.Çok çılgın.Çok acıklı.Çok yoğun, çilek reçeli gibi koyu. Ateş ne kadar çoksa o kadar yapışkan
Mesafe. Evet mesafe çok mühim. İçinden bakarsan görünmüyor lakin biraz uzaktan bakarsan gerçekler olduğu gibi duruyor karşında. Kim bilir neleri fark edemiyoruz çok yakından baktığımız için. Hatta kendimizi bile.
Reklam