Aram

Aram
@_0323
İnsanların açığının yüzüne vurulduğu değil, birbirinin açığını kapatmak istediği zamanda yaşamak isterdim. Herşeyin mükemmel olmak zorunda olmadığı bir çağda..
"Hayır! Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek.. Ve bir gün büsbütün ölecek!"
Sayfa 159
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yeni ev, yeni bir hayat ve basit umutlar, basit umutlar.."
Sayfa 64
"Acım her türlü açlığın ötesindeydi."
Sayfa 54
"Gırtlağıma bir şey düğümlenmişti, yediklerim boğazımdan geçmek bilmiyordu.. Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur."
Sayfa 52
"Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun?" -Sen ne yapıyorsun ki? "Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum."
Sayfa 49