Ayşegül

Ayşegül
@_1Merdumgirizz
سَيَأْتِيكَ مَا كَانَ مِنْ نَصِيبُكْ لَا يَأْتِيكَ مُبْكِرَاً، وَلَا يَأْتِيكَ مُتَأَخَّرَاً Nasibin neyse o gelir sana. Ne erken gelir, ne de geç kalır.
Reklam
Vakt-i şadî de gelir Mevsim-i mihnet de geçer Şeyh Galip
Sanmak insanı ziyan eder, konu ne olursa olsun.
Hayırlısı neydi, doğrusu ne zamandı bilmiyorum. Sabretmekte biraz zorlanıyorum ama inanıyorum ki olacak olan, doğru zamanda ve doğru yerde olacak.