Gökyüzünün Defteri

Gökyüzünün Defteri
@_1Vaveyla
"Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir "
Çünkü birinin ölümü her birinin ölümü gibiydi. Çünkü her insan bir evrendi ve her ölüm evrenin sönüşü demekti. Bu yüzden bir tek masumun dahi öldüğü yerde hiçbir haklı gerekçeden söz edilemezdi.
Sayfa 496·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bütün bunları yaşamış mıydı? Hiçbir şey hissetmiyordu, sanki bütün bunları başkası yaşamıştı da Settarhan sadece seyretmişti.
Sayfa 461·Kitabı okudu
Ama yazmak iyi geliyor. Yazdıkça içimdeki zehri akıtacağım sanıyorum. Yazarsam, bütün bu dehşetin kelimeler dünyasında bir karşılığını bulursam bir parça hafifleyeceğim zannediyorum.
Sayfa 395·Kitabı okudu
Ölmekten korkmuştu. Öyleyse hâlâ bir yazgısı vardı, yoksa korkmazdı.
Sayfa 376·Kitabı okudu
Ey sıkıntı şiddetlen, nasılsa geçeceksin.
Sayfa 302·Kitabı okudu