1asya

1asya
@_1asya_
"𝙼𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚛𝚒"
•Bazı şeyler kalbimde ömürlük yara ..,
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabahlara kadar müzik dinlemek istiyorum. Oysa yapacak işlerim var benim. Uyumak ,uyanmak ,ağlamak gibi 🍂
İnsan ve Duygular
"Gözlerinin şarkısını kim duyar benden başka"☘
Şiir
"İçim garip , Gönlüm darda ."
"Kavuşmak" olsaydı , Ayrılık adına bu kadar şiir yazılır mıydı!
Şiir