Nisa

Nisa
@_1birisi
Ânı yaşa, yarın da gelip geçecek, dün olacak
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İşte günün en güzel saatii🙂‍↔️
Terbiye edemediği acıyı tahliye etmeli insan Mutluluk bazen vazgeçmektir...
Hiç aramıyorken bulduğumuz güzel şeyler..
Şu geçici dünya düzeninde her şeyi ne çok abartmışız. Üç günlük hayat, bugün varız bir bakmışsın yarın hiç olmuşuz. Bu yüzden ânın tadını çıkarmalı bazı şeyler çokta düşünmeye değmiyor