Nisa

Nisa
@_1birisi
"insanların arasında da yalnız hissedilir"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uyanacağım saatten daha erken saate alarm kurup sabah alarma kalktığımda daha uyanmama çok var deyip geri yattığımda ki kadar rahat ettiğim bir uyku daha olamazzz🫠
Bazen de yol terbiye eder insanı, Yaşatarak anlatır, düşünerek anlamadığını..