Her şeye rağmen sabah oluyor. Her şeye rağmen biri birine gülümsüyor. Bir şeyler bitiyor, bir şeyler başlıyor. Zaman, kendini tamamlamaya devam ediyor. Biz de, ne olursa olsun o akışın içinde ilerliyoruz. Yavaş, hızlı, isteyerek ya da mecburen. Ama ilerliyoruz..
Ahmet Arif'in dediği gibi:
"Sevdiklerinize yüreğinizde ne varsa hissettirin. Belki ne yarın olur ne de yarın 'O' olur. Hayat geç kalmayı hiç affetmiyor.."
Hayatta her şeyin en iyisi olamazsın çünkü insanlar her zaman eleştirecek bir konu bulacaklar. En mükemmeli değil en mutlusu olmaya çalış. Kimse senin ne zorluklar atlattığını bilmeyecek bu yüzden her zaman sana en iyi gelen şeyi yap'🍀🦋