Koca bir kışın ardından cıvıl cıvıl renkleriyle neşesiyle her şey mümkünmüş gibi hissettiren, insan olduğumu ve hayatın yaşanılabilir o eşsiz tarafını hatırlatan baharın sevdalısıyım..🙂↔️✨
Bence bi insanın başına gelebilecek en güzel şeylerden biri;
kendini açıklama yapmak zorunda bırakmayacak kadar iyi tanıyan, neyi hangi niyetle yaptığını bilen insanlara denk gelmektir..