Nisa

Nisa
@_1birisi
Koca bir kışın ardından cıvıl cıvıl renkleriyle neşesiyle her şey mümkünmüş gibi hissettiren, insan olduğumu ve hayatın yaşanılabilir o eşsiz tarafını hatırlatan baharın sevdalısıyım..🙂‍↔️✨
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bence bi insanın başına gelebilecek en güzel şeylerden biri; kendini açıklama yapmak zorunda bırakmayacak kadar iyi tanıyan, neyi hangi niyetle yaptığını bilen insanlara denk gelmektir..
'Huzur dediğim zarif bir düzendir.'
"Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum..."