Bir tek bu hafta bile sürüyle dayak yedim. Bazıları epey feciydi. Yapmadığım şeyler yüzünden de dayak yerim. Her şeyin suçu bana yıkılır. Herkes bana vurmaya alışkın.
+N'oldu, Zeze?
-Hiç, Godoia...Neden kimse beni sevmiyor?
+Hep hinlik peşindesin de ondan.
-Bugün tam üç kez dayak yedim, Godoia.
+Hak etmedin mi ki?
-Ondan değil. Kimse beni sevmediğinden herkes bana vurmak için bahane arıyor.