"Ben son olarak sizlere şunu söyleyeyim:
Siz biraz sonra
“Bu kürsüdekinin boynunu vurun, tez susturun, telefonlarını dinleyin, peşine polis takın.” diyeceksiniz.
Siz de “Padişahım çok yaşa, padişahım çok yaşa!” diyeceksiniz.
Ama size şunu söylüyorum:
Sizin için tek yer şudur,
Meclisin önüne Yüce Divana gitmek için otobüsler yanaşana kadar bağırın,
ondan sonra bir daha böyle bir hakkınız olmayacak”
Muharrem İnce
"Sayın milletvekilleri,
yandaş medyanızla birlikte yargıdan önce infaz yaptınız.
Bunu yapmaya muktedirsiniz.
İş adamlarını vergi silahıyla ezmeye muktedirsiniz,
kendi zenginlerinizi yaratmaya muktedirsiniz,
Tekel işçilerine biber gazı atmaya muktedirsiniz ama sürekli mağdursunuz!
Yok darbe yapacaklar,
yok suikast yapacaklar!
İki tane adresi ezberleyemeyen adamdan suikastçı mı olur?
Bırakın bu Berlusconi sendromunu!
Berlusconi bir yumruk yedi, yedi puan arttı diye! Bırakın bu işleri!
Memleketin gerçek sorunlarına dönün, kurumları çatıştırmayın,
çatışmadan rant elde etmeye kalkışmayın."
Muharrem İnce
'...bu kürsüde gece sokağa aç yatan çocukların,
tenceresi boş kalan anaların,
çocuklarına harçlık veremeyen babaların haklarını savunmaya çalıştık;
parklarda direnen işçilerin,
ürünü dalda kalan çiftçilerin,
geçinemeyen emeklilerin sesi olmaya çalıştık.
Siz koltuklarınıza alıştınız,
ne yazık ki aşınıza haram karıştırdınız,
ne yazık ki öğrenciler, öğretmenler, avukatlar, eczacılar, işçiler, memurlar sokakta sesli yürüdüler,
ama bu ülkede bazıları sessizce yürüttü.'
Muharrem İnce