Alper körük

Bütün âdemoğlu aynı sınavın içinde, bazıları farkında, bazıları değil
Sayfa 102·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Kaybetmekten korktuğumuz her şey sınavımızdır bizim.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Alıntı
Doğrusu yanlışı yoktu bu işin, iyi seçim, kötü seçim yoktu yaşamda, sadece seçimler vardı ve her seçim, başka bir kader yazardı.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
başkalarına kızıp kendi kaderinin sayfalarını yırtma, parçalayıp atma, yazmaktan vazgeçme, çünkü yazmamak da bir seçim....
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
Her şeyin hep daha fazlasına muhtaçlardı, tıpkı kötü bağımlılıklar gibi, dozu hep artırmak gerekirdi iyi hissetmek için. Aksi halde kendi içlerindeki derin boşluğa düşüp kaybolurlardı. Anlamsızlık ve boşluk, yutardı onları
Sayfa 19·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam