Huzur bazen hiç bilmediğiniz bi yerde hiç tanımadığınız insanların arasında doğabilir, evinizdeymişsiniz gibi.
6'li yaşlarınızda annenizin size sarıldığındaki hisleri tekrar yaşatırmışcasına cok derinlere inen bir duygudur ve aslında buna yol açan şey de çok bildiğiniz mekanların, çok sevip tanıdığınız insanların size kötü ve olması gerektiği gibi yaklaşmamısından sonra oluşur, bunun farkında olduğunuzda ise o huzur size bir işkence gibi gelir. İnanın bana hiçkimse o içten içe karamsarlığa sürükleyen acıyı hak etmiyordur.