Bedia Y.

Bedia Y.
@_Bedia
“Yalnız hüznü vardır kalbi olanın”
Körlerin en kötüsü artık görmek istemeyen kördür.
1000Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Dünya anlamını tümüyle yitirmişse gözyaşlarının bir anlamı kalır mıydı?
1000Kitap
Keşke ben de ağlayabilseydim, her şeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim, anlaşılayım diye konuşmak zorunda kalmasaydım.
1000Kitap
“Tam anlamıyla insan gibi yaşayamıyorsak, en azından tam anlamıyla hayvan gibi yaşamamak için elimizden geleni yapalım” defalarca bunu tekrarladı.
1000Kitap
...gözlerimizi içimizi gören birer aynaya dönüştürdük, sonuçta gözlerimiz, ağzımızla inkar etmeye çalıştığımız şeyleri çoğu zaman hiç çekincesiz gözler önüne serer hale geldi.
1000Kitap