Berfin

Berfin
@_Berfinnnnn
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünya asla basit bir yer değil galiba. Çok kötü bir yer yada biz insanlar kötüyüz bilemiyorum. Her ne olursa olsun "umudum" vardır. Ama bugün anladım ki her zorlukta göz bebeğim gibi koruduğum ve kaybetmekten korktuğum "umudum" galiba yavaş yavaş tükeniyor. Bu kadar da kötü olmamalısın...
Ey insanlar içimdeki umudu asla kıramayacaksınız. Çok savaştım şimdi vazgeçmeyeceğim.
Bugün bir daha anladım sadece kitaplara sığınan bileceğim. Beni onlar daha iyi anlıyor çünkü. Susupta onların benim yerime konuşacağını. :(
Kaldığımız yerden yanlız ve daha güçlü devam etme zamanı.