Berfin

Berfin
@_Berfinnnnn
Bazen de konuşmak gerekmiş hiç susmadan. Ve de en güzeli senin bir dinleyenin, anlayanın ve seni yargılamadan senin en zorlu süreç de var olduğunu bilmek. Ne mükemmel bir şey.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"(... ) ben bilinmeyen adayı bulmak istiyorum, o adaya ayak bastığımda kim olduğumu öğrenmek istiyorum, Bilmiyor musun ki, Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin, (...)"
Ben galiba kalbimdeki çiçekleri sulamayı unutmuşum.:( Hep başkalarının kalbindeki çiçeklere su vererek kendi çiçeklerimi susuz bırakmışım.
İnsanlar kendileriyle yaşar, kendileriyle ölür.

Berfin

, bir kitap okudu
9/10
·108 syf.·
Beğendi
·
25 günde okudu
·
2023 4. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma