Berfin

Berfin
@_Berfinnnnn
Uzak diye bir yer, imkansız diye birşey yoktur. Herkes cesareti kadar adım atar. Ve umudu kadar yaşar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Küçük prens ekledi: "Ama gözler kör. Yüreğiyle bakmalı insan..."
"Bulundukları yerde mutlu değiller mi?" diye sordu küçük prens. "Kimse bulunduğu yerde mutlu değildir," dedi makasçı.
Nedenini bilmediğim birşeyler hissediyorum. Iyi şeyler, hep bir umut hep bir güzel günler yaşayacağımı hissi. Umarım hep hissederim. 🙏
"Gülünü senin için önemli kılan, onun için harcamış olduğun zamandır."