#epstein #olayını duydunuz mu?
Bu kadar kötü insan varken, insanlığımdan utandıracak, nefret ettirecek bunca kötülük yapılırken bu dünya kimin hatırına dönüyor düşünüyorum? Bu zalimlik karşısında dünyada iyi insan olduğuna olan inancım sarsılıyor, hangi iyilik yarışabilir bu kötülükle, hangi iyiliği hatır bilip döner dünya kötülük bu kadar palazlanmışken. Çocuklara yapılanlar (şiddet,taciz,esir alma), bunu yapanlar (siyasetçiler, din adamları, sanatçılar, bilim insanları!!!!) ufkum kötülüğün bu boyutuna yetecek kadar geniş değil . İyiyle kötünün savaşı diyorlardı bugün bunu çok bariz anladım. Ama gerçek dünyada hep kazanan iyiler değil üzülerek kabul ediyorum bu gerçeği….