Klasikokur

Klasikokur
@_Cansu1_
Kitap yorumları instagram profilimde. :) _klasikokur_
Dünya bir kadın olsaydı, gözleri İstanbul olurdu şüphesiz...
Sayfa 127 - Ketebe·Kitabı okudu
Reklam
Sizin yerinizde olmak isterdim; evvela benden genç olduğunuz için, ikincisi daha okumadığınız yüzlerce kitap olduğu için…
Sayfa 127 - Ketebe·Kitabı okudu
…sade içiyorum ben. Eee kitabın hasını okuyan, kahvenin de sadesini içmeli değil mi?
Sayfa 126 - Ketebe·Kitabı okudu
Kitaplara öyle tutkulu bakıyorsunuz ki, ancak onları ilk kez görenler ya da gerçekten kitaba âşık olanlar böyle bakabilir.
Sayfa 126 - Ketebe·Kitabı okudu
Her şeyin başka bir şeye dönüştüğü bu uğursuz dünyada kendin olarak kalabilmektir asıl mesele.
Sayfa 98 - Ketebe·Kitabı okudu
Reklam