DAECHWİTA

DAECHWİTA
@_Daechwita
Fanboy’um,army’im ve k-pop fanıyım. Sıkıntı varsa gidebilirsin.
Benimle arkadaş olman için sebepler; -Army’im -k-pop fanıyım -Biasım Suga(ehehehe) -Stray Kids’te dinlerim -Bts’i veya herhangi bir k-pop grubunu antilere karşı iyi savunurum -Şarkı dinlemeyi ve kitap okumayı severim -Her ne kadar dertli olsam da senin derdini dinler ve yardım ederim -Arkadaşımı satmam 🌙✨
b. isimli okura yanıt verildi
DAECHWİTA
Oluruz dvdfdd
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yeni okurluğumu kaldırmama yardım eder misiniz 👉🏻👈🏻
eslm isimli okura yanıt verildi
DAECHWİTA
Hmm o zaman hemen beyinlerini arasınlar
Yeni okurluğumu kaldırmama yardım eder misiniz 👉🏻👈🏻
DAECHWİTA
245 bildirim içinde tşk
Yeni okurluğumu kaldırmama yardım eder misiniz 👉🏻👈🏻
DAECHWİTA
Yeni okurluğumu kaldırdığınız için tşk