Ayşegül Ersoy

Ayşegül Ersoy
@_Derda_
“Yalnız, bazen geceleri, insan yolunu bulduğunu sanıyor..”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ama acı yerleşmenin serbest olduğu bir kıta değildir."
"Saat üç. Bir şey yapmak isterseniz, bu saat ya çok geç ya çok erkendir.”
"..artık bu çağda, yaşamak için fazla ölüyüz ve ölmek için de fazla diriyiz."