Yalanlamak ve reddetmek için okuma !
İnanmak ve herşeyi kabullenmek için de okuma !
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma !
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için OKU !!!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun zaman önce mantığı bırakmıştı.
"Dost kara günde belli olur" diyenler değil miydi ? "Düşenin dostu olmaz" diyen ?
Peki ya "iyi insan lafının üstüne gelir" diyen ağız, iki saat önce "iti an çomağı hazırla " demiyor muydu ?
Ya da "eğri otur doğru söyle " diye buyuranlar, işlerine gelmeyince, doğru söyleyeni dokuz köyden kovmuyorlar mıydı?
En fenası da " bir elin nesi var iki elin sesi var " diyenlerin ilk anlaşmazlıkta " nerede çokluk orada bokluk" demeleriydi ona göre...