Kübra...

Kübra...
@_Elzem
~~Uğruna savaşacağım hiçbir sevgiyi istemiyorum. ~~ Benim dümdüz, telaşsız, kendiliğinden gelip kafa yormayan güzelliklere ihtiyacım var...
Aşık olacağınız kişiyi bulun, sonra bırakın sizi öldürsün.. ( huysuz bir bilge)
Reklam
Dün sabaha karşı kendimle konuştum Ben hep kendime çıkan bir yokuştum Yokuşun başında bir düşman vardı Ona vurmaya gittim kendimle vuruştum .. (Özdemir Asaf)
Bence ben yirmi yaşımdan beri kırkımı yaşıyorum... Nietzsche Ağladığında