Kuyucaklı yavuz

İkinci kelimemiz "saygı"
Saygı, yaşamın özüdür. Kurallara uymak, çevreye zarar vermemek, gürültü yapmamak, kendini dinlemek, hatta uyumak bile birer saygı göstergesidir. Saygı, sadece başkalarına değil, kendimize, doğaya, topluma ve hayata duyduğumuz derin bir bağlılık ve değer verme hâlidir. Bu bağlılık, insanın varoluşunu anlamlı kılar.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Eğer köleyseniz, kurbansanız öyle kalın. Sabredin, acı çekin. Geberin!'
Alıntı
Biz neymişiz be hocam
Zavallı halk! Hem acı çeken, hem çektiren, hem soyguna izin veren, hem de soygunu yapanın ta kendisi halk!
Alıntı
Büyüdü
Ve kitlelerin karnı tok ya da aç olsun, üst sınıflara karşı nefreti, yabancı gördükleri her şeye karşı intikam ve yıkım duyguları giderek daha çok büyür.
Alıntı