Öncelikle bunlara 'yabancı' diyorum çünkü beni dışarıdan kuşatıyor gibiler. Onları düşünmek istemiyorum ama kafamdan uzaklaştırmaya çalıştığımda kısa bir süreliğine kaybolup sonra yine sinsice gelip zihnime yerleşiyorlar.
"Bunalımı tedavi edemem Doktor breuer. Ben onu inceliyorum. Bunalım, Öz farkındalığın bedelidir hayatınıza yeterince derinden bakacak olursanız çaresizliği her yerde bulursunuz. "