"Yorgunluğumu bir yazlık yorgan gibi
Üzerime çekip koltukta uyumuşum
Gözlerimi açtığımda gece yarısı olmuştu
Gördüğüm bir rüyayı hatırlamaya çalışırken
Gökyüzündeki bütün yıldızlar
İçime gülüyorlardı muştu muştu"
"Benim baktığım yerlerde sen hep öne çıkıyorsun
Özlem bir tema oluyor, serenadımsa bir mektup
Çiçeğim diyorum sana, daha çiçek kokuyorsun
Özledim ve bu şiiri yazdım oturup"
"Ansızın yükselen hortumlar misali
Bir şey var içimi yolup yolup duran
Aşk gibi, ateş gibi bir şey
Yalımı en uzak kıyılara vuran
Ve gelip çatıyor beklenen zaman"