Aslında ilk bakışta kitabın psikolojik diyalog olduğunu düşünebilirsiniz. Ancak satır aralarında kendinizden yansımalar bulduğunuz bir yolculuk gibi hissettirdi bu kitap...
Gerçekten kitapta kendimi buldum, yazar bendim soruları ben sormuştum, tavırlar bana aitti. Bir sonraki bölümde ne olacağını net biliyordum ve bu kitabı korkuyla okumamı sağlıyordu. Bu korkuyla birlikte aslında kafamda bir ben çizmeye başladığımı da hissettim. Notlar aldım zihnimde ve "Ben de böyle düşünebilirim. Bu durumda yalnız değilmişim" diye düşündüm.
Kendiyle yüzleşmeye hazır olmayanlar için korkunç bir kitap
İşte bütün hikâye: Kim düştü kuyuya, Yusuf mu, Yakub mu, Züleyha mı? Zindan kimin kaderi, Yusuf'un mu, Yakub'un mu , Züleyha'nın mı? Yusuf, Yakub ve Züleyha yok aslında. Hepsi bir hepsi O bir, hepsi tek bir