Frezya

Frezya
@_Frezya_
Pencereden baktığınızda güneşi esirgemiyorsa gökyüzü birileri bedelini ödediği için. Yanlış zamana denk geldik.
İyi geceler
Gerçekten daha mı özgürüz, yoksa sadece daha akıllı kafeslerimiz mi var?
Kitap Alıntısı
Reklam
İnsan Olmak...
İnsan olmak, tamamlanmış bir varlık olmak değil; kendi eksiklerini severek, kendi yolculuğuna tanıklık etmektir oysa.
Kitap Alıntısı
Daha iyi olmak, aslında benlikten uzaklaşmak mıdır?
"Daha iyi olmalıyım" düşüncesi önce bizi olduğumuz kişiden uzaklaştırır, hatta kendimizden nefret etme noktasına bile getirir.
Kitap Alıntısı
Gazze'de Katliam Var
Gazze’de kıtlık 5. seviyeye ulaştı ❗️ 📌 Nüfusun %93’ü ciddi gıda güvensizliği yaşıyor. 📌 1 milyondan fazla insan kıtlık seviyesinde yaşam mücadelesi veriyor. 📌 65.000’den fazla çocuk yetersiz beslenmeyle boğuşuyor. 📌 Yardım sırasındayken yaşamını yitirenlerin sayısı 90’a yaklaştı.
Filistin
Yorgun olmak?
Bu kadar yorgun hissediyor olmamızın başladığı yer "ideal" kavramının içinin sermaye tarafından dolduruluyor ve yine bizzat sermaye tarafından tanımlanıyor oluşu
Kitap Alıntısı