Dilber

Dilber
@_GokyuzuMavisi_
Bir bekleyenin olmalı, sen kendinden vazgeçsen de senden vazgecmeyen...
''aLoNe''
192 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
@_GokyuzuMavisi_·
·
sabitlendi
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her Acıyı Yaşa,Ama EVLAT Acısını Yaşama😔😔
"Özlemiştim"
İyi şeyler inandığında, daha iyi şeyler sabrettiğinde ve en iyi şeyler ise hiç vazgeçmediğinde gelir.
Düşünce
+ Acılarım kaç gün sürecek Portuga ? – 40 gün. + 40 gün sonra geçecek mi? – Hayır, alışacaksın…