Elzem:
-"Belki de yakında öğrenciniz olurum"
Savcı:
-"Asla öğrencim olmayacaksın "
Elzem:
-"Asla asla demeyin lütfen çünkü ben imkansızlıkları başarmak için doğmuşum. "
Savcı:
-"Ne küstah bir kadın "
Elzem :
-"Ne inatçı bir adam"
DOĞA
-“ Fazla kuruntulusun. Bir soruyu alıyor ve yüzlerce parçaya
bölüp binlerce soru türetiyorsun.”
-“Sonra da işin içinden çıka
mıyorsun. Çiçek çiçektir, arı da arıdır. Çok fazla sorgulama.”
EZLEM:
-“O çiçeğin türünü öğrenmeden koklarsan alerjik reaksiyonlarla karşılaşabilirsin. Arının zehrine karşı panzehir geliştirmezsen küçücük bir arı
seni öldürebilir.”
DOĞA:
Yani?
EZLEM :
“ Hiçbir şeyin sadece önü ve arkası yoktur, sağına ve soluna da bakacaksın.”