Hava çok kötü ,hoş hep böyle ama yinede haziran da böyle olmazsın be .Eskiden hep bir beş yıl sonra nerdeyimi çok merak ederdim çoğu şey tahmin ettiğimden farklı olsada yaşamak güzel acısıyla tatlısıyla yalnızlığıyla kalabalıklığıyla …
Yılı yarıladık giden günler hep ömrümüzden olsada
Ben inanmak istiyorum
Gönlümce yaşayacağıma
İyi şeyler olucağına