📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Son dönem okuduğum en keyifli kitaplardan biriydi. Sadece okuma olarak değil baya baya güldüren cinsten. Okurken yine çok keyif alarak okuduğum Bu Hikâye Senden Uzun Osman ı hatırlattı bana konu olarak bambaşka olsa da. Sanki bir arkadaşımla oturmuşuz da çaylarımızı içerken başından geçenleri anlatıyormuş gibi. Zihnini dinlendirmek biraz da gülümsemek isteyenlere tavsiyemdir
Beni fark edince elini hemen yanına atıp oradan bir ot koparıveriyor, kitabın arasına koyup kapatıyor. Ayracın güzelliğine, hayatın basitliğine bakıyorum, bir yandan da boynumu eğip büküyorum, ne okuyor?