Coraçao`

" Binlerce kez beter olsun gece senin ışığın yoksa..."
Gönderi kullanım dışı
Reklam
Biz seninle Teoman ve Lana Del Rey gibiydik. Çok yakışıyorduk ama coğrafyamız farklıydı.
Sonunda hep canın yanar ; isyan et, isyan edebildiğin kadar.
Seni seviyorum ama seni sevenleri sevmiyorum.
Seninle yapamıyorum ama sensiz de olmuyor.
Reklam